Trött efter lång måndag!

Tja! Sitter och chillar av lite vid datorn nu. Har nyss duschat och haft en kämpig skoldag toppad med lite distans och skivstångsstyrka samt mentala guiden. Det kan ju inte bli bättre! I helgen var jag kvar här på löpet. Tänkte berätta lite om den.

I fredags efter skolan kom Marcus tillbaka ifrån USA :D Trevligt! Sedan gick jag upp till Rickard och spelade Fifa 10. Har ju gått vidare i turneringen i skolan ;)
Sedan så drog jag, Medhane och Blomman ner på stan för att köpa mat. Därefter lagade vi min traditionella "festmåltid" som består av Fläskkarée med klyftpotatis och en god sås. Slutligen på kvällen spelade vi lite dator på Smeeeeeedhs rum och spammade David Wendel med Gong-Bao!

I lördags gjorde jag inte speciellt mkt. Det kändes nästa som att jag lagade mat hela dagen. Jag studerade också fysik. På kvällen hyrde vi en film som heter Red Cliff som var grymt bra. Var längesedan jag såg en sådan bra film! Den handlade om ett historiskt slag i Kina vid Red Cliff på 800-talet. Se den! :D

Igår så gjorde jag inte så mkt mer förutom att tävla. Jag sprang 400m i Huddinge :D Det gick förträffligt bra. Helt klart bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Sprang på tiden 52,53 och vann dessutom mitt heat. YES!
Nu har äntligen min 400m satsning dragit igång på allvar :) Man kan se mitt lopp på youtube.
Senare på kvällen var jag in en sväng på Åhléns city och köpte nya Diesel jeans, knästrumpor och vantar.
När jag kommit tillbaka till löpet drog jag och Smedhs ner till Maxi och lämnade kinesfilmen och jag pantade dessutom burkar och flaskor för totat 40 rikstaler. Inte illa! En hel del burkar :D

Nu måste jag studera fysik, städa lite i rummet och förbereda lite inför uppsatsskrivningen i Engelska imorgon!



Här är mitt lopp! Som ni er så har jag en mkt bra fällning :D

Mvh Dan Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0