lördag i askersund

Hej
Idag fyller bror Anton 20år. Så jag har varit och köpt två par regäla norska yllesockar i stadens lokala friluftsbutik åt honom. Han ska snart få dom.

Imorgon är det tävlingspremiär i Eskilstuna (UC-mästerskapen) och efter att ha gluttat lite i startlistan ser det ut som om jag med stort självförtroende kan gå för segern. Det såg faktiskt ganska tunnt ut. Tillsammans med Momme Abdulahi och Kroon junior tror jag att KFUM Örebro kommer ta en trippel. Eftersom jag också är änmäld i fel klass, södermanlands DM(!), kan jag kanske även få triumfera med ett DM-tecken i sörmland... stort då jag egentligen tillhör närke.

Idag sticker mina klubbkamrater Tim Sundström, Per Sjögren, Lars Drageryd och Andreas Karlsson till Kenya för 3 veckors träningsläger. Åhh... lyckans ostar. Jag önskar er lycka till på färden, akta er för lejonen!
Följ deras äventyr på savannen via deras blogg


Sist jag var i Eskilstuna såg det ut såhär (2008 tror jag).
1500m på 4.14 om jag inte minns fel. Matte sprang också bra och gjorde här sitt nu gällande pers.
Mannen till vänster med grå/vit Tshirt och tights är ingen mindre än marcus hallbäck.

mvh albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0