@lbin

Yoyo
Mina korridorskamrater har tydligen bloggtorka, jag får helt enkelt axla ansvaret för läsarna själv.

Det har snöat i Stockholm. (åhh nej) Kollektivtrafiken går på knäna. Ja alltså, jag menar inte att resenärerna tvingas gå på knäna. Kollektivtrafiken går inte alls, för att utrycka sig tydligt. Konstigt att en modern stad med minst 3snömånader om året står helt apatisk när flingorna börjar falla. Ja, inte frukostflingorna då, snöflingorna.

Träningsrapport:
Idag tog löpargymnasiet tillfället i akt och körde snöpuls, alla utom några mesar som sprang på band. Jag tillhörde mesarna idag. host host.

Alltså 3*10minuter på bandet i tröskelfart, 1minuts vila. Festpass! Efter uppvärmningen blir den lilla källarlokalen där banden står till en varm och syrefattigmiljö. Det blir precis samma effekt som att åka på träningsläger till Iten Kenya (2400möh), varmt som satan och inget syre i lungorna. Jag förstår verkligen inte mina klubbkamrater Lars, Tim, Per och Adde som betalt dyra pengar för några veckor i Kenya när samma upplevelse finns att hämta på närmre håll. Känn er blåsta.

Färska bilder från Kenya:

Lars kutar ifrån Kenyanerna! Tillbaka på allvar från sjukdomen,


Kenyanerna löper.

Mera bilder m.m. på Kenyaresenärernas blogg

Tack
Albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0