Ingen Tävling! Neeeeeeeeeeeej!

Hejsan! Hälsning ifrån ett kallt Ludvika ifrån ett svinigt kallt Dalarna. Idag skulle jag ha tävlat i längdskidor i Borlänge men det blev tyvärr inte så. Det är helt enkel för kallt! Typ -20 och då vill man ju absolut inte tävla :p
Tävlingen är iallafall inte inställd för köldgränsen för det är -25. Stackars de som åker!
Idag har jag varit ner på gymmet Nautilus och sprungit på band med John och Augustin. Vi avslutade sedan med lite styrketräning. Det är ett mkt bra gym. Bra maskiner och bra band. Igår var jag i Falun och sprang banpass. 150-ingar och 200-ingar sprang jag. Gick sådär har inte riktigt kommit igång med snabbheten än. Har också sett på Premierleague när Arsenal tappade poäng och nästan förlorade mot Everton! YES! Nästa helg blir det iallafall premiär för inomhussäsongen för min del :) Det blir 400m som står på programmet! YES!
Ska också ta ner längdskidorna till Stockholm så kan jag åka lite där också. Förhoppningsvis så ska vi ju få ihop ett lag till stafettvasan i början av mars.
Nu måste jag se till att plugga sedan bär det av till Löpet och Sollentuna igen!





Bild ifrån Grövelsjön på jullovet

Hare/DanGlo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0