Hallihallå

Idag är det måndag, men inte skola! Öhj! Det betyder att jag är hemma i Askersund och chillar järnet. Funderar på att gå ut och köra någon mils distans. Senare ikväll blir det innebandy med orienteringsklubben, det sedvanliga måndagsnöjet under hela högstadietiden, men som försvann när löpargymnasiet blev mitt nya "mån-fre hem".

Såg i startlistorna till Rakaspåret att jag inte var anmäld. Tyspiskt. Vad håller kansliet i örebro på med?
Tänkte egentligen springa 800m, men såg att det var ett stort och bra startfält på 1500. Så jag ångrar mig nog och kör 1500 iaf... Om det nu bara går att efteranmäla.


En fin bild från rakaspåret förra året, med fröken Alenbratt 181(känd från bymade) i täten!

tack
Albin 

Kommentarer
Postat av: Maryy

haha, yepp man ska alltid ligga i tätet i början så man hamnar på först på alla bilder med klungan. (dagens tips)

2010-01-25 @ 14:45:23
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Albin

Man skall ligga i täten och sedan vinna, menar du väll. Så man hamnar på alla bilder från prispallen!

2010-01-25 @ 19:46:55
URL: http://bymade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0