Årspremiär och klubbpremiär

Ja, då var första loppet för året och första loppet för kfum örebro avklarat.

Kl 11.15 för vi iväg från Örebro. Coach Kroon rattade bilen och i baksätet radade truppen upp sig, jag, Petter och Mohamed. En timme senare sladdade vi in på parkeringen vid munktellarena. Nu var det snart dags.
Efter stegringsloppet gick jag för lite pepptalk med Coach.
Benen känns lite tunga, sa jag.
Men skit i det, sa Coach Kroon.
Sagt och gjort, vi radade upp oss på startlinjen. Det var förutom redan nämda från Örebro ävan Affe från Mosjö. Starten gick, vi sprang. Dom andra släppte snart min rygg. 4minuter och 5sekunder senare var jag imål.
En bra genomkörare! Bra start på inomhussäsongen.

Jag joggade ner 2minuter, köpte en korv och sedan begav vi oss mot tågstationen. På Stockholm central köpte jag mig en halvliter kaffe satte mig på en bänk och stirrade i en halvtimme och väntade på att Emil och Tomas skulle möta upp.
Resten är historia.

Hej och tack


En vintrig bild från grövelsjön. Sugen på att åka skidor!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0