Anaerobt test + Fysikprov

Lyssnar just nu på Privat av Galenskaparna. Grymt bra låt! På tal om musik fick jag reda på Gleimarz tyvärr inte gick vidare till Talangshowen :((( Illa!! Jag som hade sett fram emot det. Så kan det gå! Vi gjorde iallafall vårt bästa. Igår som tidigare Marcus nämde det anaeroba testet. Så jädra drygt det var! Mina baksidor gjorde så ont efteråt så man visste inte vad man skulle göra! Jag ville ha en bedövningsspruta eller nåt sömnmedel så att man kunde somna in. Det blev mycket bra snitt tid tycker jag. Mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra :)
41,9s fick jag :D

Idag hade jag fysikprov. Gick bra tycker jag. Var lite lurigt på en del frågor men klarade mig igenom provet med mycket god finess. Tror iallafall att jag borde klara ett VG förhoppningsvis. Annars blir det ett rejält bakslag!
Ska vara kvar på löpet i helgen. Blir skoj hoppas jag :D Sedan blir det tävling på Söndag i Västerås. 400m blir det ännu en gång! :) Hoppas på en ännu bättre tid än vad jag sprang på i helgen i Huddinge :D
Nu ska jag ut och springa distans!




Hare bra////Dan Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0