Albin - Kanarieholmarna - 5 januari

Väder rapport: 20 tilll 25 grader varmt och sol med enstaka inslag av stackmoln. Riktigt gött löparväder. 22 grader i den tempererade polen. I havet: okänd temperatur.

Träningen flyter bra tillsammans med Tim Sundström. Idag slickade vi av 10*300 med 1min vila. Känslan var inte bra hos nagon av oss med vi jobbade igenom skiten och fick nog ett snitt pa ca 45.5. Mediokert. Men 100ggr härligare än att springa tills med blir yr inne i Sätrahallen.

Jag vill skicka en liten hälsning till med kamrater i landslagskorridoren, Marcus i Dallas (även till Mary givetvis), Daniel i Ludvika (gissar jag??), och Emil hemma i stöket? ;) Hare fint sista dagarna av lovet. Jag kommer till löp pa mandag fórmiddag tror jag.

Albin

Kommentarer
Postat av: Dan Glooo

Jag får önska om en god fortsättning!

2010-01-06 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0