Albanino retorno di Svecia

...ursäkta min dåliga språkbildning.

Tillbaka till Sverige, sollentuna, löpargmnasiet, skolan och verkligheten. Skit också. Längtar redan till sommarlovet, även  fast det är himmla roligt att återse alla sköningar på löp!

Idag körde jag tröskel på band när de andra for iväg till Sätrahallen. Tillsammans med Danne Lundgren och Robin Leandersson skulle jag rulla igenom mitt första tröskelpass/Vo2 max pass sedan skolan slutade.
Benen kändes bra men pulsen stack iväg väldigt ordentligt, så intervallerna fick kortas ner och passet blev inte riktigt vad jag väntat mig. Men men, vi tar nya tag med tröskeln på torsdag.


Imorgon händer det! Imorgon är dagen vi väntat på! Imorgon är dagen då Gleimarz skall chocka omvärlden med låten "när farsan kommer hem"! Det är nämligen audition till skolans talang-show. Klockan 13 smäller det.

Gleimarz består av: Gleimar på sång, jag Albin på trummor, Rasmus Söderberg på bas, Albin sjöblom på piano, och Erik med okänt efternamn på gitarr.
Önska oss lycka till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0