Emil - ett ångestfyllt guld

haha fan va gött med guld i den viktigaste av alla distanser i os :)
det är nu världens bästa skid-land har presenterat sig och i utklassnings stil vill jag säga. säger jag nu... lite sent kanske? nej jag har precis kollat klart på en inspelning av guld loppet pågrund av följande händelseförlopp...

18:30. Har precis avnjutit av en middag i matsalen efter ett distans pass med herr olausson, och känner mig förväntansfull inför staffetten, då står jag i vår korridor och undrar vad det är för tjej som står och ropar på mig i trapphuset. Efter ett tag inser jag att det är min syster (som nyligen har färgat håret) som skriker att vi har väldigt bråttom, brottom, till vad då? tänkte jag. Aj fan vi skulle ju på teater. vi hade fått i julklapp att gå på killing-gängets föreställning på dramaten, ytters nöjesfullt. men.. ångestfyllt på grund av att missa stafetten, dushar jag, klär på mig och springer ner till bilen på tre minuter. trots min jäckt kommer vi (inte så oväntat) för sent. men det var trevligt.

kan inte sluta tänka på guldet.. så skönt att södergren fick sitt guld efter denna säsong, och det kan kanske bli ett indiviuellt på söndag.. nja vi ska inte hoppas på för mycket men.. hade tänkt gå och lägga mig nu men det är curling utslagningsmatch sve-gbr 6-5 spännande. men jag får väl hälsa om en fortsatt trevlig natt.



Guldhjältarna lyder rubrikerna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0