God Tisdagkväll!

Dax att blogga igen nu Gleimar tänkar jag om mig själv när jag får för mig att skriva ett inlägg som senast var ca 2 veckor sedan jag skrev. Men det är ju ändå Dan Glo och han är ju inte känd för att blogga speciellt mkt annars.
Ja men öööööööööööö hörrni....... Välkomna! Som Anders Sjöström säger. Välkomna till Dan Glo´s senaste inlägg!

Har tävlat 400m i Västerås förra helgen och 1500m i Sätra nu i helgen. Det gick bra på båda tävlingarna tycker jag. 51,61 i Västerås och 4,07,90 i Sätra. Gött :D
Sedan fick jag tillbaka mitt matteprov i fredags som jag skrev i slutet av december. Fick VG på det :) !
Observera också att det är Matte D jag läser. Har åkt en del skidor. Bland annat i onsdags förra veckan åkte jag 1,45 h ospårat på Sollentuna GK. Åkte dessutom lite hemma i Ludvika förra veckan när jag var ledig på
måndagen och därtill igår så åkte jag på 2,2 mil på Sollentuna GK (dock inte ospårat denna gång).
Träningen rullar på och skolan med. Har börjat med mitt slutprojekt i CAD. Ska göra en stol.
På fredag ska vi ha ett fett stort biologiprov. Inte bra! Har inte pluggat speciellt mkt men ska nog klara det iaf.
I helgen bär det av hemmåt eftersom att jag är ledig på måndagen. Blir nog träning i Falun förmodligén då på lördag.
Nu måste jag studera!

Tjarrå!////Dan Glo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0