Glo!/Resumé av IJSM

Tjena! Sitter just nu och lyssnar på Bullet :) De är asbra. Jag, Smedhs, Tomas och några killar ifrån Ludvika var och kollade på Backyard Babies förra vintern och då var Bullet förband. Det är därför jag känner till dem om ni undrar. Kom nyss hem ifrån Sollentuna centrum. Jag, Blomman och Sanna var och införskaffade oss lite mat. Blomman och jag han dessutom med att tippa på oddset. Insatsen var bara 10 kronor men om tipset går in så vinner vi 350 ;)

IJSM för min del gick hyfsat bra. Jag hade hoppats på bättre resultat på 400m men jag är iaf nöjd med mitt 1500m lopp i och med att det gick samma dag som 400m. Men så kan det gå! Det var kul att åka ner och se alla andras framgångar också. Helgens höjdpunkt tyckte jag var 400m final för M22. Albins silverplats var också trevligt. Yolandas silverplats också. Rickards bronsplats. Marcus 5:e plats osv. En spektakulär helg kort och gott.
Snyggaste outfiten var lätt 400m-Örgryte-killens keps med avklippt skärm som han sprang med på uppvärmningen. Jag provade också ut ett par 400m-spikskor som jag eventuellt kommer att köpa. De var assköna. Ett par vita Nike Celar tror jag att de hette.

Torsdagen innan eller det kanske var onsdagen innan IJSM så fick jag mkt tandvärk. Det är nämligen en visdomstand som håller på och växa upp i min underkäke. Tråkigt nog blev det värre och värre under helgen så jag fick lov att äta huvudvärkstabletter.
Igår på morgonen gick jag på ett akut tandläkarbesök i stan. De konstaterade att det var en inflammation i tanden. Därefer spolade de rent tandköttet runt den. Det gjorde så jädra ont! Började nästan grina. Jaja det var bara gilla läget. De skrev ut ett penicellin åt mig som jag ska äta i 10 dagar.

Senare på dagen hade jag booktalk i Engelska om en bok som heter Caught in The Crossfire. Gick mkt bra tycker jag. Boken var helt okej. Vi jämförde den med filmen This Is England som vi också hade sett på lektionen.
Som sagt så väntar Stora ISM till helgen i Sätra. Det ser jag fram emot! Hoppas att tanden är bra också till dess!

 
Nike Zoom Celar

Ni får hare bra/// Gloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0