Gloooo!/JSM Väntar!

Tjena! Dan Glo in tha house! Imorgon är det avfärd mot Malmö och sedan på lördag dags för 2010 års upplaga av IJSM. Yes :D Ser mkt fram emot detta. Det är 400m som står på programmet för min del. Är anmäld på 1500m också men det blir 400m som gäller för mig. Ny frilla har jag också skaffat mig ;) Hehe. Den marockanske löparen Amine Lalou har jag försökt efterlikna. Har varit en förvansvärt chill vecka med studerandet! :)
Formen har också toppats med lätt träning. Det finns ju helt enkelt alla förutsättningar för bra resultat på SM.
Hela landslagskorridoren kommer att briljera :D
Jag får ju tyvärr inte möta medlemmarna i korridoren men jag får ju trots allt springa det som jag tycker är roligt och med startblock dessutom! :)
Ska se till att packa snart. Eller så gör jag det imorgon bitti. Innan bussen går......Oh yeah!


Amine Laalou in Action!



Hare bra////Glooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0