GE-galan tack för denna gången

För min del resulterade GE-galan i ett nytt personligt rekord: 3 minuter 56 sekunder och 31 hundradelar tog det att löpa de 1500metrarna. Efter att ha gått en liten boxningsrond med någon från Rånäs första varvet kände jag att farten var hög och började släppa klungan (på 6personer) och hämnade ganska ensam. Jag sprang sedan i min ensamhet hela vägen in i mål under ganska jämn fart.
Rogerstedt vann på sjuka 3.49. Hmmm... undrar vad han käkar till frukost.

Hur som haver. Igår mjukade jag upp min stela kropp med 80 minuter längdskidor tillsammans med dalmasarna Gleimar och Smedhs. Man måste ju få lite skidträning till stafettvasan som ju är det stora säsongsmålet för vintern(JSM kan dra något gammalt över sig).

Skoldagen idag har varit minstsagt slapp. Specialidrott hela förmiddagen (tröskelträning) sedan inställdlektion pga sjuk lärare. Nu har vi geografi där vi jobbar med ett eget arbete som jag är klar med (så jag ägnar tiden åt bloggande ist). Sedan är det historia, suck.

Nu börjar ju också OS vilket ställer till dygnsrytmen något. Många och sena kommer nätterna/kvällarna i löpargymnasiets välbesuttna soffor att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0