Fyra, igen...

Ja så blev det för lag Edin i curlingen. Efter magnifikt spel missade Edin lite på SISTA stenen och bronsen gick där med förlorat. Attans, dom som spelade så bra! Och ännu en fjärdeplats, känns ju lagom upphetsande. Therese Borsén tog en igår också i slalomen, fjärdeplats alltså.

För er som inte ser på homofilfestivalen, ursäkta, Melodifestivalen så går ju tremilen just nu. Kalla ser rättså bra ut, men än är det långt kvar (20km). Jag tippar hon polskan Christina vars efternamn ingen kan stava till, som segrare. Björgen tvåa och Longa trea.

Ett stort grattis vill jag framföra till kamraterna Marcus H och Klas/Hans P som gick till final i ISM. Bra jobbat
gubbar!!! Blir en spännande final imorn.

På träningsfronten kan jag rapportera att jag och Lucken Melander körde ett fint intervallpass idag i det hala vädret. 12*90 sekunder med 30 sekunders vila. Ah de é ett fint pass, som Tjärdal skulle sagt.

Tack för mig
//Albin

Hon polskan
 


  


Kommentarer
Postat av: Arbetarbroder

Maria Pietilä Holmner kom 4 i slalomen...

2010-02-27 @ 22:42:39
Postat av: Albin

jaja.



Bra tippat i 3milen iaf. Synd att Longa inte höll.

2010-02-27 @ 22:49:17
URL: http://bymade.blogg.se/
Postat av: fan nr 4

4:a är väl inte fy skam. bra jobbat !

hälsningar fancluben nr 4

2010-02-28 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0