En nyfriserad korridor

Hej gott folk

Landslagskorridoren är nyfriserad. Isöndags gick jag över mitt hårsvall med rakapparaturen på steg tre, vilket motsvarar ca 10mm långt. Och just nu kom resten tillbaka från en klippresa till kista. Kanske kan det komma bilder på gossarna. Daniel har i alla fall lagt sig till med Laalou- (löparen fr Marocko) frilla, Marcus hade snaggat på sidorna och någonting åt backslick hållet på gässan. Emil körde på sin klassiska. Vi kommer snygga och fräscha till IJSM!

Imorse när jag vaknade kollade jag som vanligt på min termometer och trodde för ett ögonblick att ett under hade skett. Hade jag gått i ide och sovit ända till juni? Ute-temperaturen visade 19grader! Men ute snöade det och jag förstod att någonting måste vara fel. Felet var att Söderberg i rummet under hade tagit in min något långa utomhustermometersladd i sitt rum genom sitt fönster. Så nu kan jag utan problem hålla koll på temperaturen i Söderbergs rum.

Slutligen några ord från OS:
Björn Ferry är en man att beundra! I skidskytte kan allt hända och igår hände det rätta, bra tajming Björn.

Kanske skulle Anja börja satsa på backhoppning istället och försöka få in Dam-backhoppning på OS-programmet?

mvh Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0