Emil: Tiden går

vad tiden går fort när man har roligt! Idag har jag i princip endast tränat och pluggat.
hehe de va lite roligt den där händelsen med sofia faktiskt, jag befann mig då ovetande tio meter därifrån på ett löpband.
12km går fort på band om man springer med Johan Falk.
tiden rann även iväg därefter när vi skulle köra smidighet, plötsligt hade man varit i gymmet i två och en halv timma!
sen var det middag och rätt vad det var hade man suttit där i en timma också.
när dom andra sedan gick till coop satte jag mig och studerade men det kändes inte som om jag hann med någonting förens dom komm instormandes i korridoren igen. 
och nu är det plötsligt dags att sova! 
tiden går fort när man har (roligt)

Gote nacht //Emil  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0