Dan Glo

Tjenare! Idag har jag varit och tränat i Falun. Jag kan säga att det gick ungfär som det har gått på de flesta inomhuspass på banan i år. Nämligen tungt! Tyvärr! Sprang 150m intervaller. Tanken var att jag skulle springa 3*4 med 2min vila och 4min sp. Istället så sprang jag 4st i första serien och 3st i de resterande serierna. Utökade sp med 2min inför sista serien. Trots detta så sprang jag ändå saktare på 2:a och 3:e serien illa! Fick snitt på 19,6 1:a serien. 20,2 2:a serien och 20,6 sista serien! Ajajaj! Totalt snitt fick jag till ca 20,1. Skulle egentligen ligga på ca 19,5s. Bara att ta nya tag. Det kanske sitter i lite av sjukdomen. Men jag hoppas på bra resultat på GE-Galan. Det blir skoj! :D
Under tiden som jag tränade var mina föräldrar i Gagnef och tittade på en katt som förmodligen kommer att ägas av oss inom snar framtid :) Spännande! Mamma ska hämta den nästa helg.
Imorgon är jag som sagt ledig. GRYMT SKÖNT ALLTSÅ! Men som alltid så måste jag nog studera. Ni får hare bra!



Jag och min bror för ca 2 år sedan

Ciao////Glo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0