Bordslöpare nr 2

Yes, bordslöpare kallades vi på Christers partaj. Ordvitsaren Christer tror jag var nöjd med den.
Hur som helst, mycket kul hade vi! Mycket roligt folk träffade vi och många öl serverade vi.
Precis som det skall vara när man fyller 50 år.

Sjukdomen håller på att gå ur kroppen och igår blev det ett lättare skidpass med Tooomas och Mac (som Mac redan skrivit). Som tur var kunde jag låna Smeds skidutrustning, annars hade det inte blivit något för min del. Tack för det Erik.

Idag är vi lediga från plugget, eller nja. Lediga från skolan, men måste plugga hemma. Rättare sagt. Snart skall jag ut och prova löpsteget vilket har varit vilande sedan i torsdags. 5km jogg och några stegringar i häggvikshallen blir formtoppningsträningen till tävlingen i Globen på onsdag.


Lite bilder från helgens hammarbyspelen:



 
En rolig gubbe/domare


Start 1500m. Söderberg (Enhörna) tar sin vana trogen täten. Alex tar bra fart högt upp i kurvan och Albin S avvaktar ännu i god position.

Mvh
Albin


Kommentarer
Postat av: Marcus

Trampar Napoleon på linjen?? Diskad!!

2010-02-09 @ 01:19:53
URL: http://bymade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0