Befrielsen kommer den 16 feb

På tisdag har jag sista biologiprovet, efter det så kommer jag inte ha någonting i skolan förens vecka 11, om 1 månad. men det är en bit kvar för jag ska förutom biologin även hinna med ett 10min långt tal i eng, och ett prov på kemi 100 sidor... blir ingen rolig helg... idag på kemi lektionen stog min lärare anders hansson och pratade i en halvtimma om alfastruktur i aminosyror, när han efteråt gick och tog en liten "fika" (en ciggarett på bakgården), stälde sig antonio dodoch upp och frågade om det var någon som förstod vad alfastruktur betydde, ingen svarade, ingen kunde svara. det kommer inte gå bra för mig på detta prov men det är skönt att inte någon annan kommer få så bra på provet heller.

heller... heller, det får mig osökt att tänka på Markus Hellner,
hoppas det går bra för honom på måndag, då sitter vi bänkade.

nej nu blir det en lätt tröskel på band, så får vi se om jag orkar med att tävla på söndag på Sthlm DM.


Kommentarer
Postat av: fan nr 3

Tjenar grabben, det går säkert jättebra med ditt prov. Det gälle ju bara att KONCENTRERA sig på uppgiften. Inte tänker du på tjejer och bilar och sånt när du springer på tävlingar. Som alltid håller vi i fan-cluben tummarna.

2010-02-13 @ 10:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0