And its no nay never. No nay never no more! Will I play a Wild Rover. No never no more!

Ey yo!///Dan Glo

Är hemma i Ludvika. Känns mkt bättre i halsen nu :) Ska förhoppningsvis träna i Falun imorgon. Blir lite 150m intervaller eller flytlopp :p
Idag har jag studerat , varit på stan och härjat och därefter skottat bort hur mycket snö som helst ifrån garagetaket och balkongerna. Sedan blev det fotboll. Tyvärr så har mina föräldrar slutat att abonnera på Canal+ så det blir ingen mer Premier League här hemma mer :(
Iallafall inte som det ser ut nu. Såg däremot en match ifrån The Championship (divisionen under Premier League) där Blackpool mötte Leicester. I närheten av Leicester ligger förresten Loughborough dit jag eventuellt och också med de övriga i landslagskorridoren ska flytta till efter gymnasiet ;)
Mamma håller utkik på internet efter en ny katt och hon har hittat en i Gagnef nu. Hon ska dit och kolla på den imorgon när jag tränar. Det är en ragdoll. Vi ska ju ha en kvalitetskatt :D
Det är oerhört skönt att det är ledigt på måndag. får se om jag åker med pappa lite tidigare till löpet kanske. Han ska på tjänsteresa till England.
Sitter just nu och lyssnar på musik av lite blandad kompott: Öppna landskap, Wild rover, Hjortingen etc.
Melodifestivalen väntar tillsammans med hallon o blåbärspaj. Augustin och John har sprungit bra i Eskilstuna såg jag. Mycket trevligt! För min del väntar 800m på GE-Galan på onsdag.
Jag får önska om en fortsatt trevlig helg!


Mycket snö som sagt!


Mvh Big Glo


Kommentarer
Postat av: Emil

Ja men rovers torska me 3-0 mot stoke ;)

och snart e de london deby :D

2010-02-07 @ 14:19:23
Postat av: Anonym

Ja just det Emil! Hur blev det med London-derbyt ;) ????

2010-02-07 @ 20:17:01
Postat av: Johanna

haha! Kvalitetskatt ;D Finns det sånna? :P

2010-02-07 @ 21:43:07
Postat av: Gloooooooooo

Det är klart ;)

Man ska ju satsa på kvalitet

2010-02-08 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0