A men tjena! GE-Galan Globen/Gloo

Yooo! Igår var det GE-Galan. Det gick mkt bra för min del. Sprang 800m och sprang in på 1,56,51. Nytt pers!
Väldigt ööööööööööööööööö trevligt! :D
Kom trea i mitt lopp. Gick mkt bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Förträffligt bra! Det har ju inte känts sådär superbra på träningen och framför allt inte i söndags när jag tränade i Falun. Jag har nog en förmåga att höja min prestationsförmåga rejält på tävling dvs. då det verkligen gäller.  Det är ju positivt :) men jag behöver nog jobba på mitt självförtroende och ta för mig lite mer under loppen. Hade ju en hel del krafter kvar in på slutvarvet så jag kan nog pressa ner tiden lite ytterligare på 800m är jag säker på. Imorgon är det matteprov. Det blir lite lurigt. Blir prov trigonometri och derivator. Gissar nog på att jag inte kommer att toppa mitt förra prov som jag fick VG på, men men allt kan ju hända ;)
Har kört ett skidpass idag med Albin och Smedhs. Mkt fint väder var det. Tyvärr så hade jag lite dåligt fäste.
Mamma meddelade nyss att den så kallade kvalitetskatten har anlänt till min bostad hemma i Ludvika! Trevligt att få se den i helgen :D
Ni får hare bra!


GE-Galan 2010 är ju ett minne för livet!

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0