hemma=internet=blogg

Sitter nu och "sitter in" familjen Olaussons senaste bekvämlighetsinvestering, nämligen en blå skinnsoffa. Skinnsoffan står strategiskt placerad mitt emot televisionsapparaturen, vilket gör att man helt sonika på sitt feta arsel nu kan roa sig med att titta på televisionen medan man sitter i soffan. Genialiskt.

Har tillbringat helgen i Stockholm och har där hunnit med än det ena, än det andra.
Det ena var DN galan där jag både tävlade och kollade. Mitt eget tävlande gick OK (8:a på 3.52), men galan bjöd sen på en färgsprakande friidrottsorgie!
Det andra var Lars Winnerbäck konsert i långholmsparken. Där pratar vi magiskt afton i duggregn och gyttjepölar! Spotify i all ära, men Lasse ska höras live.

Vi har nu kommit in i JSM-veckan! På fredag börjar spektaklet i Karlstad denna gång. Jag är anmäld på 1500, 5000 och 2000 hinder. Kommer springa två av nämda distanser. Får se vilka.

Lite bilder från JSM 2009


Undertecknad och "mannen med håret" efter hinderloppet. 1a och 2a då. Statistik 1a och 2a iår också. Kan bli en rafflande show på söndag!


1500 final med "Mannen med håret, alias Aspel Kiprop", "Rosa kalsongade Dan Gloo", "Markurellen Hallback", samt allas vår Milesson.


Etta och tvåa i ovan nämda lopp. Dan Gloo poserar flitigt, kamerorna blixtrar, publiken älskar honom.

mvh Albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0