Gleimarius-JSM

Ja men tjenare. JSM i Karlstad gick väl inte så jättevasst för min del. Det var definitivt inte mitt JSM. Jag har ju inte haft så bra förberedelser inför det heller. MEN! Det är ju kul att få vara med. Man måste ju ställa upp och vara med och jävlas. Sen är det ju kul att träffa alla löparkolleger.

Härnäst väntar Stora SM. Ska springa 800m där. Inte 1,500m. Blir skoj. Hoppas jag iallafall! Det är ju hemmaplan så det är klart att det går asbra.

Snart börjar skolan också. Mina kompisar här i Ludvika har redan börjat skolan. Själv börjar jag på måndag. Börjar egentligen på fredag men kommer inte att dyka upp då. Kommer att bli grymt kul att börja igen! Eller njaaa. Kommer bli tunga kurser. Det blir bara att bita i! Jag kan då säga som så att jag tror inte att det kommer att bli jobbigare än det var förra året. Men bara för att jag tänker så blir det säkert tvärtom. Vem vet?

Idag blir det intervaller på Hillängen. Fest!

Ska måla klart spaljen som jag och Hans håller på och bygger. Blir tredje gången jag målar trä stolparna.
Sedan blir det gräsklippning.

Har inga bilder ifrån JSM så jag lägger upp några ifrån DN-Galan istället.









Hare!!!///Gleimert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0