Dan Glo Gleimar

Yo!

Idag har jag tränat på Hillängen. Sprang 4 st 120m flytlopp och 3*10 gräsdiagonaler. Det kändes bra. Mkt bättre än vad det gjort på de tidigare passen jag kört efter sjukdomen och skadan. Till helgen blir det DN-Galan. Ska titta på huvudtävlingarna på fredagen och själv tävla på lördagen. Ska springa 1500m. Blir en liten form av comeback skulle man väl kunna säga. Har ju inte tävlat på ett tag.

Mina föräldrar och Johan ska åka ner till Göteborg till helgen och inreda Johans lägenhet eftersom att han skall börja studera på Chalmers där till hösten.

Var hos min mormor Helga på ålderdomshemmet i Sunnansjö idag också. Underhöll med lite fiolspel.
Trevligt att hälsa på. Tror att det var någon gång i våras jag var där senast.

Imorgon skall jag och Vladi ner till studion här i Ludvika. Vi ska påbörja en ny låt. Spännande!
Vi har gett oss tusan på att det blir av nu också. Har skjutit upp det alltför många gånger nu.

Ska bli riktigt skoj att komma igång och tävla igen även fast inte formen är topp. Blir också kul att träffa alla löparkompisar även om många var här i Ludvika i helgen :D. DN-Galan är ju grymt kul att kolla på också :) Tävlingens höjdpunkt blir när Gay, Bolt och Powell fläskar på 100m.


Fiske vid fiskodlingen i Gårlången

Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0