återuppstånden

...kan man säga att jag är på denna blogg. Länge sedan jag skrev sist.

Under tiden uppdageringen har lyst med sin frånvaro har jag hunnit mer att:

1. ...Slå mitt första distriktsrekord för seniorer. Nya rekordet på 2000mH lyder 5.50 och tillhör numera undertecknad. Bra löpte även Mr Kip-Kenyan-Blomberg som joggade in på 5.53. Habilt.

2. ...Fortsätta mitt ej betalda och ännu mindre beskattade hantverksarbete i sommarstugan. Efter den här sommaren kommer jag vara fullt utbildad målare, eller åtminstonde lika bra som en sådan.

3. ...Dra en tvåhundring på 25.6 i spöregn. Snabbt för att vara mig. Dom enda som var närvarande och kan vittna för mig var farsan och en mås med bruten vinge. Jag vet, Ola kommer aldrig att tro mig. "Albin som bara löper på sin FINA syreupptagningsförmåga". 


Saker som kommer hinna ske innan nästa blogguppdatering:

1. ...Tillsammans med min kusin ska jag gå på spa idag. Kommer nog bli skönt!

2. ...Har tänkt besöka en Titanic-utställning i Varberg. Måste ju upprätthålla någon form av intellektuell och kulturell nivå även under sommaren.

3. På tisdag ska jag springa 1500m på Malmö Folksam Challange. Var ett helt gäng swifta gubbar som hade gjort 3.36 till 4.45. Blir bara att ta rygg och grisa i hela vägen.

Nu ska jag grilla korv

Mvh
Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0