Yoooo!

Ey yo Dan gloo is back efter ett ca 3 veckors långt uppehåll på bloggen :D Skärping nu med skrivandet annars dör bloggen ut!

Ska sammafatta min mitt liv ifrån slutet av Augusti fram till nu:

Finnkampen i slutet av augusti. Var nog troligtvis den bästa helgen som jag varit med om.

Skol-SM. Boratmankinin på 1500m, 800m och vinsten på mix-stafetten

Första matteprovet. Fick VG oh yeah :D

Mopedvurpan i helgen. Inte speciellt trevligt klarade mig undan med skrubbsår på armar och ben.

Tyvärr ingen ny låt av Banditoz men en Myspace sida är på G

AIK-Örgyte i Måndags med kompisar ifrån Rudbeck. Var askul. Var gratis också :D

Så har det sett ut mycket kortfattat denna perioden som jag haft en låg profil på bloggen.

På fredag blir det Lidingöstafetten. Tagga :D hehe. Får se om jag ens kan springa med tanke på moppevurpan.

Lasedoom imorgon :D

Idag blir det Hammarby-Gais :D YES! Nu fläskar vi!
Först matematik :P




Gais "Makrillarna"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0