Alb@n

Hejsan hoppsan

Har nu gjort min sista skoldag för denna veckan. Gött. Imorgon är det Z-dag och på fredag far vi till Lidingö vid två tiden, vilket gör att vi måste ta ledigt.

Även fast det är viloperiod så tränar vi faktiskt litegrann här i landslagskorridoren. En hel del fotboll är det för somliga, lite andra bollsporter, och även en löpning. Igår körde jag ett långintervallpass med gubbarna Söderberg och Medhane. Jag körde 7x900m och dom hängde på i fem stycken. Jag passade även på att springa in mina nya lättviktsskor Asics Hyperspeed och dom kändes riktigt fina!


Senare i afton ska några av oss gå och se Hammarby-Gais på söderstadion. Ska bli kul! De ända allsvenska fotbollsmatcherna jag sett är Örebro (ÖSK) på bern-arena. Så det är på tiden att jag vidgar mina fotbollsvyer lite.

 Idag har jag haft ett regält snack med Sir Ola angående min framtida klubbtillhörighet. Jag blir förvirrad! Jag vill en sak, Ola vill en sak, mamma vill en sak, pappa vill en sak, min hemmatränare vill en sak, min kanske blivande tränare vill en sak, + en massa andra människor som tycker och tänker en massa saker.
Vem ska man lyssna på? Mig själv antar jag, men det känns lite snurrigt...

Nu ska jag försöka göra lite nytta = städa rummet och plugga

mvh albin


Kommentarer
Postat av: Engholm

Lyssna på Engholm som säger: Byt till Sveriges bästa klubb, Hässelby SK!

2009-09-25 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0