José Glaimar

Ey yo!

Det är ös som vanligt. Ska skriva mitt svenska arbete snart om Stefan Edberg. Idag har jag haft svenska, kemi och franska. På franska var det lite jobbigt eftersom att det satt en snubbe eller nåt och snackade hela tiden om att jag bor i Norrland och sånt. Men Dalarna ligger i Svealand! Idag har jag vila så jag chillar av och så nu. Sedan blir det världspremiär på Hammarbyspeleen i helgen. Så jädra gött asså :D !

Snackade med Klabb en vända om lite saker och det var bra. Känner mig bättre till mods. Ska spela lite fiol kanske sen också. Det  var ett tag sen.

En sak som jag inte har nämnt om mig själv är att jag har gjort två skivor: Glemax med mig som sångare och Max på gitarr.
Sedan har jag också släppt en singel med min kompis trollkarlen Vladi. Det bandet heter Banditos.
Låten Ludvika med Glemax ligger uppe på Youtube och sen har vi också en myspace sida med de bästa låtarna
www.myspace.com/glemax.

Om ni vill ha mina skivor är det bara att höra av sig :D

Vill också nämna att min kompis Vladi är asbra på beatbox och att trolla.

Nu blir det läxor!



Adios!


Kommentarer
Postat av: Tina

jag vill ha en skiva!!

2009-01-28 @ 19:05:55
URL: http://mtinas.blogg.se/
Postat av: Micke

fan din låt ludvika är skit bra. kan du lägga ut texten till den på bloggen?

2009-01-30 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0