Dan Glo

Hej!! Yoyoyoyoyo


Nu var det dags igen Daniel Gleimar är är fortfarande glassig men........

Hård träning idag med Ola :P. Kändes ganska tungt men jag är ändå på väg upp. Som Timbuktu säger: "För the botten is nådd. Hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka? Hur kasst kan man må? Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän.
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen.

Sedan har jag gett Bengan och Zarko min skiva. Jag hoppas att den kommer att uppskattas :D.

Hade bara matte i skolan. Det var hyfsat chill. Sen har vi haft kursmässa och jag har kollat in vad jag ska välja :P.
Nu ska jag duscha, sen mat, sen läxor, sen sova.

Lite Citat ifrån David Wendel:

"Kan ni lägga av"

"Åh min plånbok, så jag har inte ätit nån luncc ida."

"Hej mitt i träningen!"

"Snälla Marcus jag orkar inte nu!"

"Kan vi äta???!!!!"

"Gå upp nu Marcus så äter jag frukost med dig!
"Svar: Jag ska fan sova till 3."
"Nej, förhelvete!"

"Fan vilken snygg jacka du har"



Tack Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Filip Johansson

hahahaha det där var så likt David som det kunde bli, helt sjukt likt 100% sant gleimar du har koll på läget;)

2009-01-28 @ 17:51:20
Postat av: Dawid

Visst, ni e för härliga.. Bye the way minus 9kg. träningsvärk som f.a.n idag..

So long..

En lite sak till kommer inte ihåg alla citat men det ger sig nog, jag blir glad att jag kan glädja några.

2009-01-28 @ 20:34:27
URL: http://metrobloggen.se/dawid
Postat av: Dawid

Visst, ni e för härliga.. Bye the way minus 9kg. träningsvärk som f.a.n idag..

So long..

En lite sak till kommer inte ihåg alla citat men det ger sig nog, jag blir glad att jag kan glädja några.

2009-01-28 @ 20:34:52
URL: http://metrobloggen.se/dawid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0