Blomman, "då var det dags för mej oxå"

Japp jag känner ett krav på mej som "bloggdeltagare" att göra mitt första inlägg. vet dock inte vad jag ska berätta om... har inte hänt något särskilt ida, specielt inte något roligt (piss på banträningen :( ;) ) så jag tänkte berätta om min gårdagskväll ( som Made (mackan) berättade så valde jag att sova istället för att entusiastiskt tala om vår blogg).

kl 22:22 i gårkväll startades altså våran blogg och det förvånar mej inte om det var 22 sek senare som jag bestämmde mej för att gå och lägga mej efterssom jag har varigt sjuk och ville bli frisk. jag fick väl ligga och halv sova i en halvtimme innan mAde (alban) kom hit från askerssund och kasta väskorna i golvet, sov en kvart till innan det började. därefter bankade dom på min dörr (emil emil emil, "gå upp nu emil" ännu ett citat från alla vår älskade David Wendel) och ville att jag skulle komma upp och diskutera våran nya blogg. vet inte om det var mindre men det kändes iaf ifrån mitt halvsåvande tillstånd som att dom bankade en gång i kvarten så man kunde aldrig riktigt somna;) "men ja e inte bitter". iaf efter ett antal kvartar där jag försökt kvarta lite, så gav dom sej äntligen och jag fick sova Halleluja (A) (Ängel, för er som inte kan det så kallade msn språket).
 
nu får jag se om det blir mat på löp eller om jag ekar Mackis förslag om en STOR FET KEBABPIZZA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0