Alban: En sån dag

Dagens pass:
4x5x150 meter.
Gick riktigt hyffsat, i alla fall när man kommit igång och den viktiga psykiska barriären hälften är passerat. Känns roligt att få en ny chans till tävling och få se vad höstens/vinterns träning gett för resultat redan på lördag; Hammarbyspelen 1000meter.

Dagens visdomsord:
"Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej"" //Okänd författare

Dagens klurigaste:
Fråga 11b på matteprovet, även om jag tror att jag klarade av den galant. Men jag skänker en tanke åt alla stackars skåningar som i tron om att de svarat rätt går runt med högt huvud och skryter om deras matematiska begåvning. Vänta bara tills vi får tillbaka provet Tilda... :)

Dagens orosmoment:
Kockens fisk, alla går runt och oroas av att kocken ska ha hittat på någon riktigt äcklig fiskanrättning som vi ska få till middag, och från den fylla på våra uttömda kroppar med energi.

Kram Albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0