Alban

Hej och hallå
Vaknade idag och kände ett förstadium till halsont, så den "intensiva" träningen blev därmed inställd tillsvidare. Men medan jag stod och avnjöt en glassbåt i godan ro så kom Karin och Linnea förbi med sikte på simhallen. Eftersom jag inte hade något bättre för mig så hängde jag med och simmade en kilometer. Nu sitter jag med värk i alla muskler över midjan, i synnerhet i nacken!! Ajajaj

I helgen väntar tävlingar, Hammarbyspelen, tusen och åttahundra meter. Efter ett smärre misslyckande förra helgen så känner jag mig sugen på att få känna den tillfredsställelse som man berikas med efter en väl genomförd tävlingsinsats. Kort sagt: Nu jävlar ska jag banka skiten ur allt motstånd!

Helgen efter det är det enligt min tränare (Ola) en viktig tävling, Raka spåret. Eller viktig var nog en underdrift, den är väll snarare vad fastan är för muslimen; Helig! Och kruxet är nu att jag hade tänkt att köra en annan tävling istället med kanske aningen sämre motstånd, eftersom att jag då får en långhelg hemma. Så nu vet jag inte hur jag ska lägga upp det här för Ola!? lite orolig för hur reaktionen blir... Jag får väll grunna lite på saken. 

  
Bild från mitt kanske bästa lopp hittils i karriären, hoppas på samma känsla på lördag!!!
Mången kramen


Kommentarer
Postat av: Mora Emil ;)

haha lycka till albin ;)

2009-01-28 @ 17:28:26
Postat av: Sala Micke

ja, jag säger detsamma som mora emil xD

2009-01-28 @ 19:31:45
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0